Drømmer du om et år på Frøslev Efterskole? Besøg os til åbent hus!

Det er en stor beslutning at finde den rigtige efterskole, og der kan være mange tanker, overvejelser og spørgsmål, der rumsterer i hovedet.

Derfor kan et besøg på efterskolen ofte gøre dig meget klogere på, om den er noget for dig. Hos Frøslev Efterskole holder vi ofte åbent hus, hvor vi åbner dørene op til et kig ind i efterskolelivet. Hvis du ikke kan komme til vores åbent hus-arrangementer, kan du dog også altid besøge os en dag, der passer dig (og dine forældre).

Når du besøger os, kan du blandt andet:

• Snuse til efterskolelivet
  • Møde både elever og lærere
  • Få en rundvisning på skolen
  • Blive introduceret til vores linjefag
  • Snakke med vores forstander
  • Få svar på alle spørgsmål

Besøg os til åbent hus eller en dag, der passer dig og dine forældre

Vi vil hellere end gerne vise vores skønne efterskole frem til kommende elever. Derfor holder vi løbende åbent hus på Frøslev Efterskole, hvor du kan komme og blive klogere på efterskolelivet hos os. Du skal bare udfylde formularen nedenfor for at booke et besøg.

Passer datoerne ikke? Intet problem. Kontakt os på post@fle-skole.dk, og så finder vi en dag, der passer jer.

Vælg dato

Besøg skolen
(forældre)

Vælg linjefag

Hvilke linjefag vil du gerne høre mere om, når du besøger os? Du kan vælge lige så mange, som du vil.

Linjefag
(valgfri)
Accepter betingelser

Meget mere end bare undervisning – oplev det hele til åbent hus på efterskolen

På Frøslev Efterskole finder du et væld af linjer, kompetent undervisning, søde lærere, fællesskab, tryghed og plads til alle. Her får du muligheden for at finde venner for livet og skabe minder, du altid vil have med dig.

Sådan har det været lige siden begyndelsen, og sådan vil det altid være. På Frøslev Efterskole kan du derudover nyde godt af:

• Let adgang med offentlig transport og bil
  • Årlige storbyrejse og spændende skoleaktiviteter
  • Prøvefri 10. klasse med fokus på personlig udvikling
  • Avanceret lys- og lydudstyr for tekniske talenter
  • Fuldt udstyrede danse- og teatersale
  • Et bredt spektrum af musikinstrumenter til rådighed
  • Egen eSport-afdeling med gamerstemning
  • Moderne boligforhold i naturskønne omgivelser
  • Engagerede lærere og et stærkt fællesskab