Optagelse

For at blive endelig optaget kræves det at du har været på besøg, samt har indsendt ansøgning om optagelse.

Herefter vil du få tilsendt en efterskolekontrakt og der skal betales et indmeldelsesgebyr som ikke tilbagebetales ved evt. udmeldelse.

Hvis du går i 9. eller 10. klasse så skal du også ind på www.optagelse.dk og udfylde formularen omkring ungdomsuddannelser.

Reserver plads

For at være sikker på at få en plads, skal du udfylde og indsende vores online ansøgningsformular for det skoleår du ønsker at være elev.

Hvis vi på tilmeldingstidspunktet ikke kan tilbyde dig en plads, vil du modtage en mail med besked på, at du er kommet på vores venteliste, og vi vil derefter kontakte dig, hvis vi får en ledig plads. Det koster ikke noget at stå på ventelisten.

I ansøgningsformularen har du også mulighed for at vælge en dato for rundvisning og samtale.

Book et besøg hos os

Hvis du gerne vil besøge os for at finde ud af om Frøslev Efterskole er det rigtige valg for dig, skal du booke et besøg og samtale på en af vores besøgsdage. Det vil være muligt at få en snak med elever og en lærer.

Har du ikke har mulighed for at besøge os på en af de udvalgte besøgesdage, er du naturligvis velkommen til at kontakte os telefonisk, så vi kan aftale et andet tidspunkt for et besøg.