Outdoor

Outdoor. Kom ud og oplev naturen i og omkring Frøslevlejren

Hvis du drømmer om at opleve naruen, sejle i kano eller måske dykke, så er outdoorlinjen lige noget for dig

Hvorfor vælge outdoorlinjefaget?

• Få færdigheder: Du lærer de nødvendige færdigheder indenfor overlevelse i naturen, som både er sjove at opnå og gavnlige at have. Samtidig med at det bliver krydret med fede oplevelser såsom, mountainbike, klatring, dykning, kajak og du får muligheden for at tage jagttegn.
  • Personlig udvikling og velvære: Gennem udfordringer og oplevelser i naturen styrker vi din selvtillid, selvstændighed og evne til at arbejde sammen i et team. Samtidig får du indsigt i naturterapi og hvordan naturen kan bruges til at fremme både fysisk og mental velvære.
  • Eventyr og teamwork: Du bliver en del af et stærkt fællesskab, hvor samarbejde og støtte er i fokus. Sammen planlægger og udfører vi ekspeditioner, lærer at navigere og overkommer forhindringer i naturen.
  • Bæredygtighed og naturforståelse: Du vil lære at leve i pagt med naturen og forstå betydningen af bæredygtige praksisser, så du kan være med til at beskytte og bevare vores miljø.

Oplev naturen i Frøslev plantage

Hvem er outdoorlinjefaget for?

Outdoorlinjefaget er for dig, der elsker naturen, søger eventyr og ønsker at udvikle både praktiske færdigheder og personlige kompetencer. Uanset om du er nybegynder eller erfaren inden for outdoor-aktiviteter, vil du finde udfordringer og oplevelser, der passer til dig. Vi vægter fællesskab, engagement og nysgerrighed højt, og vi søger elever, der er klar til at tage del i et aktivt og spændende skoleår i naturen.

Mere om outdoor-linjen

Nye eventyr

Kom med på outdoorlinjefaget og oplev, hvordan naturen kan forandre dig! Udforsk dine grænser, skab uforglemmelige minder, og bliv en del af et fællesskab, der elsker friluftsliv lige så meget som dig. Tilmeld dig i dag og start din rejse med os!

Besøg os

Det er en stor beslutning at tage på efterskole, og der er rigtig mange at vælge imellem. For at blive helt klar på dit valg, kan det hjælpe at besøge nogle forskellige efterskoler, der har den linje, du godt kunne tænke dig.

Besøg Frøslev Efterskole, og kom og hør mere om vores outdoor-linje. Her kan du også få en rundtur på skolen og se de fysiske rammer, og du kan få lov til at snuse lidt til livet på efterskolen.

Det er en stor beslutning at tage på efterskole. Kom på besøg og se hvordan livet er på Frøslev Efterskole!