Venskaber på efterskolen

Uforglemmelige minder

På Frøslev Efterskole bor vi på 2- og 3-mandsværelser, så du får kun en eller to andre, du skal forholde dig på dit værelse.

Men et efterskole værelse er meget mere end et sted at bo.

Roomies bor tæt – og de bliver ofte endnu tættere. Vi ser, at roomies bliver nære venner og skaber bånd, der kan vare hele livet.

Efterskolens værelser i barakkerne

Dit værelse på efterskolen

På Frøslevs Efterskole vil du få et 2- eller 3-mands værelse. Det er gode store værelser, og du får et skab, du kan låse dine ejendele ind i, samt en reol og en seng. Der er toilet og bad til alle værelser.

Du må gerne udsmykke dit værelse, så det bliver hyggeligt og hjemligt. Mange sætter billeder på væggene og har lidt nips med hjemmefra.

Du skal selv holde dit værelse og badeværelse opryddet og rengjort, og der er sat tid af i skemaet til at sikre at det bliver gjort. Din kontaktlærer vil sørge for at du er klædt på til disse opgaver, og vil sikre en vis standard.

Alle værelser er renoveret indenfor de seneste 5 år.

Frøslevlejrens beliggenhed

Efterskolen ligger i Frøslev Plantage i den gamle Frøslevlejr. Det er helt unikke, naturskønne omgivelser, der danner rammernes om vores bygninger.

Kom og se vores efterskoleværelser